Jag talar igen


Gränsen för vad som är "sexigt eller förförande eller erotiskt" i reklam har helt tappat konceptet.

Som Joey  säger: Gränsen är så passerad... för länge sen... just nu är gränsen bara en prick.

   

   

Fanihelvetet... Ta avstånd! Och den som någonsin köper en Tom Ford parfym är dödens död..
Nej kanske inte, men raderad ur min telefonbok och facebook lista (i-lands-hot)

Jag ska köra på den här reklam-grejen, de är nåt jag brinner (av) för, så imorrn kör vi nästa sjuka kategori.




Meddelande- Anna, Maria, Erika - jag gillar den här blogg-grejen vi har nu, hur länge tror ni vi pallar de här, 2 veckor till? :)
Vi kommer ju knäcka ner blogg.se servern.

Kommentarer
Postat av: Madde

Äckligt, är min första tanke, ska dessa reklamer locka och öka försäljningen? Eftersom sånt här går igenom på reklambyråena är det så många tror, jag hoppas att anspela på sex blir så JÄVLA normaliserat att det inte är coolt längre och vanliga schyssta reklamkampanjer där PRODUKTEN och MÅLGRUPPEN framhävs, inte kvinnan.

Gabe, det känns skönt att du ska in i branschen!



2009-01-28 @ 17:22:59
Postat av: Anna

Jag gillar det oxå, nu vet jag vad jag ska göra på nätet. läsa era bloggar och skriva en egen. =)

2009-01-28 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0